Stratégie de Marketing Saint Gobain stratégie du groupe – Martina JUŘICOVÁ
Martina JUŘICOVÁ
Bakalářská práce
Stratégie de Marketing Saint Gobain stratégie du groupe
Marketing strategy Saint Gobain - the Group's strategy
Abstract:
The presented bachelor thesis "The marketing strategy, Saint-Gobain-the Group's strategy" is devoted to evaluating the marketing strategy of the group and its possible adaptation with regards to the external circumstances and the opportunities of the company. The theoretical portion deals with description of the analyses. More precisely, with analyses of the macroeconomic and microeconomic environment …víceAbstract:
Bakalářská práce "Stratégie de marketing, Saint-Gobain stratégie du groupe" Marketingová strategie, strategie skupiny Saint Gobain se zabývá vyhodnocením marketingové strategie společnosti a její adaptací v závislosti na vnějších okolnostech a možnostech firmy. Teoretická část je věnována popisu analýz, přesněji analýze makro-prostředí, mezo-prostředí a mikro-prostředí a vysvětlení terminologie. Praktická …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Pleško, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUŘICOVÁ, Martina. Stratégie de Marketing Saint Gobain stratégie du groupe . Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Transnational European Armed Forces
Robert Schoder -
Designing a predeployment English language course for the Czech Armed Forces personnel
Jaroslav Husák -
The development of the standardisation agreement /STANAG/ 6001 utilized for testing the level of knowledge of foreign languages in the armed forces of the NATO countries, specifically the Czech armed forces and the armed forces of the United Kingdom.
Dana KOŠŤÁLOVÁ -
The Caledonian Antisyzygy: Innocence and Guilt as Clashing Forces in the Human Psyche in Scottish Fiction
Lucie ROTTENBORNOVÁ -
Interaction of Internal Forces Acting on Reinforced Concrete Cross-Sections
Dang Bao Tran -
Driving Forces of European Landscape Change
Gordon MATT -
Wood-pastures in the Czech Republic: change trajectories, proximate causes and underlying driving forces
Anna Pereponova -
Driving forces and barriers for e-commerce adoption in the Republic of Georgia
Elene Vadatchkoria
Název
Vložil
Vloženo
Práva