Nastavení obchodního procesu vzdělávací firmy – David Škvára
David Škvára
Diplomová práce
Nastavení obchodního procesu vzdělávací firmy
Setting up the sales process in educational company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout nový funkční obchodní proces pro vzdělávací firmu na B2B trhu. Teoretická část popisuje modely osobního prodeje, způsoby řízení prodejního trychtýře a vztahů se zákazníky, způsoby měření výkonnosti v oblasti obchodu, marketingu i celého podniku a nejnovější trendy v oboru. Pomocí polostrukturovaných rozhovorů je analyzován současný stav zkoumané firmy. V praktické …víceAbstract:
Purpose of this diploma is to propose a new functional sales process for an educational company in the B2B market. The theoretical part describes models of personal selling, ways of managing the sales pipeline and customer relationships, ways of measuring performance in sales, marketing and business performance, and the latest trends in the industry. The current condition of the surveyed company was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75447
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2019
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75447
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
B2B marketingová strategie vybraného podniku
Ilona Jarošová -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Návrh marketingové strategie pro segment B2B u vybraného podniku
Eva Pinkrová -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč