Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení – Petr Krygel
Petr Krygel
Bachelor's thesis
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Humour in Advertising Meme as a Medium of Commercial Message
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá použitím memů jako prostředku komerčního sdělení. V první části jsou vymezená teoretická východiska vztahující se k této problematice od reklamy a druhů humoru v ní, až po stěžejní pojmy a kontext v oblasti memů. Tyto poznatky jsou dále uplatněny v praktické části práce. Ta obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření v české meme komunitě a obsahovou analýzu memů vybraných …viacAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the use of memes as a medium of commercial message. First part describes theoretical basis related to the matter from advertising and types of humour in it to crucial terms and context in the field of memes. These pieces of knowledge are then applied in the practical part. This part contains the evaluation of questionnaire realized in the Czech meme community and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krygel, Petr. Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
The Left Can't Meme: The Culture War over Meme Capital
Dana Chlopková -
Sémiotická analýza reklamního spotu The Force: Volkswagen
Kristýna ŠŤASTNÁ