Marketingový mix spoločnosti PAUL – Bc. Rastislav Škvarka
Bc. Rastislav Škvarka
Diplomová práce
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Marketing mix of company PAUL
Abstract:
The main aim of the master thesis is to analyze the marketing mix of the company PAUL Czech Republic, exclusively owned by the company HDS Retail CZ Inc. Company PAUL is a medium-sized company producing and selling French bakery and pastry products within the Czech Republic. Moreover, thesis analyses individual parts of the marketing mix, describes and emphasizes the strengths and weaknesses of the …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce je podrobná analýza marketingového mixu spoločnosti PAUL Česká republika, ktorý je výhradne vlastnený spoločnosťou HDS retail CZ a.s. Spoločnosť PAUL je stredne veľká firma zaoberajúca sa výrobou a predajom francúzskeho pečiva v Českej republike. Hlavným cieľom práce je analyzovať jednotlivé body marketingového mixu, popísať a zdôrazniť silné a slabé stránky spoločnosti, …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11700/vsh_m_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKVARKA, Rastislav. \textit{Marketingový mix spoločnosti PAUL}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/7dpzyb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni