Martina Šťavíková

Master's thesis

Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability

Analytický CRM: Účinný nástroj pro řízení ziskovosti firmy
Abstract:
Cílem práce je nastínit možnosti využití analytického CRM k zvyšování ziskovosti společnosti. Analytický CRM se zabývá analýzou zákaznických dat, které slouží jako podpora pro operativní a strategické rozhodování firmy. Teoretická část práce se zabývá různými způsoby segmentace zákazníků, zákaznickými metrikami a způsoby, jak si udržet dobré zákazníky ve společnosti. Pro ucelený obraz o analytickém …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2008
  • Supervisor: Bohumil Král
  • Reader: Stephan Lueger

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16662