Sherif Chalifa

Bakalářská práce

Customer satisfaction and how to measure it (case study)

Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Anotace:
Cílem této práce bylo zjistit, jaký je zákazník spokojenost hraje obrovskou roli v hotelovém průmyslu. The diplomová práce Marriott inc. Hotel jako případová studie. KritikaCelkem této práce bylo prozkoumat, jak zákazník spokojenost hraje obrovskou roli v hotelovém průmyslu. The diplomová práce Marriott inc. Hotel jako případová studie. Kritický byly zvoleny faktory pro určení spokojenosti zákazníků …více
Abstract:
The purpose of this thesis was to investigate how customer satisfaction plays a huge role in the hotel industry. The thesis used Marriott inc. Hotel as the Case study. Critical factors were selected to determine customer satisfaction in Marriott inc. Customer satisfaction is dealt with in the literary research part of the thesis in which the terms customer and definition of satisfaction are closely …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication