Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability – Martina Šťavíková
Martina Šťavíková
Master's thesis
Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability
Analytický CRM: Účinný nástroj pro řízení ziskovosti firmy
Abstract:
Cílem práce je nastínit možnosti využití analytického CRM k zvyšování ziskovosti společnosti. Analytický CRM se zabývá analýzou zákaznických dat, které slouží jako podpora pro operativní a strategické rozhodování firmy. Teoretická část práce se zabývá různými způsoby segmentace zákazníků, zákaznickými metrikami a způsoby, jak si udržet dobré zákazníky ve společnosti. Pro ucelený obraz o analytickém …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16662
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2008
- Supervisor: Bohumil Král
- Reader: Stephan Lueger
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16662
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Hospodářská politika a správa / Účetnictví a finanční řízení podniku
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Návrh analytické nadstavby CRM systému pro podporu rozhodování
Ondřej Holík -
Analýza a návrh implementace CRM řešení pro obchodní podnik
Jan Halama -
Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability
Martina Šťavíková