Bc. Marián Pochyba
Diplomová práce
Helpdeskové systémy
Helpdesk systems
Abstract:
This diploma thesis defines helpdesk systems and describes the functionality contained in such systems. Comparison of helpdesk systems available on the Czech market is also a part of the thesis. The last part of the thesis describes the development of the helpdesk for the Twin Soft company.Abstract:
Práca definuje helpdeskové systémy a popisuje funkcionalitu obsiahnutú v takýchto systémoch. Súčasťou práce je aj porovnanie helpdeskových riešení na českom trhu. Poslednou časťou práce je popis vývoja helpdesku pre firmu Twin Soft.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/frz0q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: RNDr. Pavel Hajn
- Oponent: Mgr. Lukáš Daubner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Automatic Ticket Triage Using Supervised Text Classification
Václav Dedík -
Ticket to Ride - hledání optimální strategie v deskové hře pomocí teorie grafů
Markéta Trhoňová -
Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České
Petr Zátorský -
Methods of usability testing and recommendations for the online ticket booking system
Yuliya Boda -
Bezkontaktní čipové karty, SMS ticket a jejich využití ve veřejné osobní dopravě
Robert Hrdina