Ing. Jozef Német

Diplomová práce

Současnost a budoucnost mobilního marketingu

Present and future of mobile marketing
Anotace:
Tato závěrečná práce je zaměřená na problematiku mobilního marketingu, jeho současnosti a blízké budoucnosti. Zaměřuje se na jeho současnou podobu v podmínkách běžných domácích podniků a vyslovuje hypotézu, že běžné metody využití mobilních zařízení v marketingu jsou jen velmi málo účinné. Jako příklad z praxe nabízí popis dvou realizovaných odlišných kampaní, které využily k předání reklamního sdělení …více
Abstract:
The Diploma thesis deals with the issue of mobile marketing at present time and near future. It focused on its present form at environment of regular domestic companies and declares hypothesis, that common method using mobile device is insufficiently effective. It presents instance of two different implemented campaign that used mobile device to transfer advertising. It describes and analyses (each …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní