Současnost a budoucnost mobilního marketingu – Ing. Jozef Német
Ing. Jozef Német
Diplomová práce
Současnost a budoucnost mobilního marketingu
Present and future of mobile marketing
Anotace:
Tato závěrečná práce je zaměřená na problematiku mobilního marketingu, jeho současnosti a blízké budoucnosti. Zaměřuje se na jeho současnou podobu v podmínkách běžných domácích podniků a vyslovuje hypotézu, že běžné metody využití mobilních zařízení v marketingu jsou jen velmi málo účinné. Jako příklad z praxe nabízí popis dvou realizovaných odlišných kampaní, které využily k předání reklamního sdělení …víceAbstract:
The Diploma thesis deals with the issue of mobile marketing at present time and near future. It focused on its present form at environment of regular domestic companies and declares hypothesis, that common method using mobile device is insufficiently effective. It presents instance of two different implemented campaign that used mobile device to transfer advertising. It describes and analyses (each …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l255n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Augmented Reality Deformable Tracking
Michal Jankovič -
Applications for remote support in augmented reality
Martin Lečbych -
Application for Learning Math Using Augmented Reality
Terézia Mikulová -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Underwater Localization and Interaction for Open-Sea Augmented Reality Systems
Jan Čejka -
Location-based augmented reality game to explore new places
Tereza Cahová -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Real-time augmented reality application
Michal Babáček