Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování spotřebitele v Moravských Budějovicích – Ivona Maršíková
Ivona Maršíková
Bachelor's thesis
Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování spotřebitele v Moravských Budějovicích
The analysis of shopping facilities and consumer behaviour in the town of Moravske Budejovice
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá obchodní vybaveností a nákupním chováním spotřebitele v Moravských Budějovicích. Práce je rozčleněna do tří samostatných kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému úvodu do problematiky a vymezuje základní pojmy související s tématem. Druhá kapitola mapuje obchodní vybavenost města Moravské Budějovice. Třetí kapitola interpretuje výsledky provedené analýzy nákupního …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of shopping facilities and consumer behaviour in the town of Moravske Budejovice. The thesis is divided into three separate chapters. The first chapter is devoted to theoretical introduction to the issue and describes basic terms related to the topic. The second chapter focuses on the shopping facilities in Moravske Budejovice. The third chapter interprets …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45729
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Petr Cimler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45729
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní obslužnost města Moravské Budějovice
Andrea Nekulová -
Obchodní vybavenost a chování zákazníků v Přešticích
Markéta MAŇOUROVÁ -
Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování obyvatel Kladna
Kristýna Korcová -
Analýza obchodní vybavenosti Jesenice
Irena Karasová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Consumer behaviour of expectant parents in relation to home improvements
Nikola Papíková