Chování spotřebitele na trhu s vínem v Krymské oblasti – Bc. Ganna Starovoytova
Bc. Ganna Starovoytova
Diplomová práce
Chování spotřebitele na trhu s vínem v Krymské oblasti
Consumer behaviour on the wine market in Crimea
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů ve věku 46-65 na trhu s vínem na Krymském poloostrově. Práce zahrnuje analýzu trhu s vínem, zkoumá vývoj ukazatelů rentability vybraných vinařství a legislativní změny. Nedílnou součásti práce je analýza chování vybraného segmentu spotřebitelů. Pomocí kvantitativního výzkumu jsou zjištěné preference, zvyklosti a faktory, které ovlivňují spotřebitelské …víceAbstract:
The diploma thesis researches the behaviour of consumers in age 46-65 in Crimea. The thesis includes the analysis of the wine market, examines the development of the profitable indicators of the chosen wine producents and legislative changes. The inseparable part of the thesis is the analysis of consumer behaviour of the chosen segment. The preferences and consumers` habits are provided by the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
International Strategy of French Wine Company within a Global Wine Market
Clément Quentin Daniel -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Consumer behaviour on the wine market compared in selected countries of the EU
Dagmar Fialová -
Factors influencing behaviour of young consumers in the wine market
Jakub Vičík