Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea – Bc. Vendula Gregorovičová
Bc. Vendula Gregorovičová
Diplomová práce
Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea
Digital Communication as a Tool of Cultural Tourism with a Focus on Galleries and Museums
Anotace:
Diplomová práce na téma Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea analyzuje online výstavy galerií a muzeí a sleduje, jak lze prostřednictvím nástrojů digitální komunikace ovlivňovat kulturní turismus těchto kulturních institucí. Teoretická část definuje pojmy kultury, kulturních institucí, kulturního turismu a art marketingu. Součástí teoretické práce je …víceAbstract:
This diploma thesis called Digital communication as a tool of cultural tourism with a focus on galleries and museums analyses online exhibitions of museums and galleries and monitors how the cultural tourism can be influenced through digital communication tools of these cultural institutions. The theoretical part explains the basic terms of culture, cultural institutions, cultural tourism and art marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GREGOROVIČOVÁ, Vendula. \textit{Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/7e2zsn/.
Jak správně citovat práci
Gregorovičová, Vendula. Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace
Matěj Zicháček -
Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami
Hana Eichlerová -
Archeologie v expozicích Moravského zemského muzea, Jihomoravského muzea ve Znojmě, Regionálního muzea v Mikulově, Masarykova muzea v Hodoníně, Vlastivědného muzea v Olomouci, Muzea Těšínska, Muzea jihovýchodní Moravy ve Zlíně a Slováckého muzea v Uherském Hradišti
Radek Kraus -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Muzejní knihovny Hodonínska – knihovny Vlastivědného muzea v Kyjově a Masarykova muzea v Hodoníně
Jana Balajková -
Firemní automobilová muzea - marketingová analýza Technického muzea Tatra
Dana Urbanovská -
Organizace muzea v kontextu výchovy a vzdělávání - Případová studie Polského Muzea Sztuki
Kateřina Minaříková -
Muzea historických vozidel v České republice a ideový projekt muzea specializovaného na kategorii youngtimer
Jiří Landa