Bc. Hana Eichlerová

Diplomová práce

Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami

Marketing Communications of the Tesla Lighting Brand Across Cultures
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami je navrhnout komunikační kampaň na sociálních sítích značky pro německý trh. Teoretická část věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti digitálního marketingu a jeho nástrojům, komunikačního mixu, marketingové komunikace, globalizace, značky, kultury a kulturním rozdílům. Praktická cast poskytuje …více
Abstract:
The aim of the thesis entitled Marketing communication of Tesla lighting across cultures is to design a social media campaign for the German market. The theoretical part focuses on basic theoretical knowledge in the field of digital marketing and its tools, communication mix, marketing communication, globalization, brand, culture and cultural differences. The practical part provides answers to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Eichlerová, Hana. Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace