Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea – Bc. Vendula Gregorovičová
Bc. Vendula Gregorovičová
Master's thesis
Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea
Digital Communication as a Tool of Cultural Tourism with a Focus on Galleries and Museums
Anotácia:
Diplomová práce na téma Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea analyzuje online výstavy galerií a muzeí a sleduje, jak lze prostřednictvím nástrojů digitální komunikace ovlivňovat kulturní turismus těchto kulturních institucí. Teoretická část definuje pojmy kultury, kulturních institucí, kulturního turismu a art marketingu. Součástí teoretické práce je …viacAbstract:
This diploma thesis called Digital communication as a tool of cultural tourism with a focus on galleries and museums analyses online exhibitions of museums and galleries and monitors how the cultural tourism can be influenced through digital communication tools of these cultural institutions. The theoretical part explains the basic terms of culture, cultural institutions, cultural tourism and art marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GREGOROVIČOVÁ, Vendula. \textit{Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/7e2zsn/.
Jak správně citovat práci
Gregorovičová, Vendula. Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace
Matěj Zicháček -
Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami
Hana Eichlerová -
Archeologie v expozicích Moravského zemského muzea, Jihomoravského muzea ve Znojmě, Regionálního muzea v Mikulově, Masarykova muzea v Hodoníně, Vlastivědného muzea v Olomouci, Muzea Těšínska, Muzea jihovýchodní Moravy ve Zlíně a Slováckého muzea v Uherském Hradišti
Radek Kraus -
"Ideologická muzea" v českých zemích v 70. a 80. letech na příkladu Muzea revolučních bojů a osvobození v Ostravě
Tomáš Krömer -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Muzejní knihovny Hodonínska – knihovny Vlastivědného muzea v Kyjově a Masarykova muzea v Hodoníně
Jana Balajková -
Firemní automobilová muzea - marketingová analýza Technického muzea Tatra
Dana Urbanovská -
Organizace muzea v kontextu výchovy a vzdělávání - Případová studie Polského Muzea Sztuki
Kateřina Minaříková