Využití znalosti anglického jazyka ve výuce francouzštiny jako druhého cizího jazyka – Bc. Tereza HAPLOVÁ
Bc. Tereza HAPLOVÁ
Diplomová práce
Využití znalosti anglického jazyka ve výuce francouzštiny jako druhého cizího jazyka
Exploitation de la connaissance de l'anglais pour l'acquisition du français comme la deuxi?me langue étrang?re
Abstract:
This thesis delas with teaching French as the second foreign language assuming that English is the first foreign language. In the first part, there is a description of language situation in Europe or rather in the European Union and in the Czech Republic, in the second part there is a demonstration of the utilisation and of the application of knowledge of English in classes of French.Abstract:
Tato práce se zabývá vyučovaním/učením francouzštiny jako druhého cizího jazyka za předpkladu, že prvním cizím jazykem je pro studenty angličtina. V první části je popsaná jazyková situace v Evropě respektive Evropské unii a v České republice, druhá část je názorná ukázka využití znalosti angličtiny v hodinách francouzštiny.
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Helena Horová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAPLOVÁ, Tereza. Využití znalosti anglického jazyka ve výuce francouzštiny jako druhého cizího jazyka. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství francouzštiny pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Druhý cizí jazyk na základní škole a žáci se specifickými poruchami učení
Iveta Vondrušková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Podpora multilingvismu v EU jako jedna z priorit francouzského předsednictví v Radě EU a translatologický rozbor příslušné terminologie s glosářem
Iveta NEČASOVÁ -
Pracovní možnosti v evropských institucích a jazykové znalosti. Případová studie zaměřená na pracovníky regionálních zastoupení ČR v EU
Barbora HANDLÍŘOVÁ -
Jazykový režim EU v praxi: srovnání dostupnosti dokumentů v českém, francouzském a anglickém jazyce na webových stránkách Překladatelského střediska pro instituce EU
Vy Linh VUONG -
Jazykové prostředky v publicistických textech z oblasti netradičního sportu v ČR (snowboarding)
Hana Trávníčková