Návrh online komunikace vybrané značky – Bc. Michaela Kadlecová
Bc. Michaela Kadlecová
Master's thesis
Návrh online komunikace vybrané značky
Design of Online Communication of Selected Brand
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu online komunikace značky ABC. První část obsahuje teoretická východiska pro toto téma. Blíže se věnuje pojmům, jako jsou: marketingové komunikace, brandbuilding, online komunikace, nástroje online komunikace, charakteristika B2B trhu a metodika. Praktická část zahrnuje výzkumy, které k tématu byly uskutečněny, odpovídá na výzkumné otázky. V poslední, projektové části …moreAbstract:
This diploma thesis is about online communication of ABC brand. The first part is theoretical part for this theme. It specificated to concept as marketing communication, brandbuilding, online communication, tools of online communication, charakteristic of B2B market and about methodic of research. Practical part include research, which was created, asks to the research questions. Whole part will take …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kadlecová, Michaela. Návrh online komunikace vybrané značky. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Novináři a jejich vztah k místu, v němž pracují a o němž informují, a jeho role při tvorbě zpráv
Lada Součková -
Svoboda pohybu a bezpečnost v péči o klienty s demencí v domovech pro seniory a domovech se zvláštním režimem: výzvy a řešení
Gabriela Pitourová Smutná -
Postoj studentů sociální práce, sociálních pracovníků a vzdělavatelů v sociální práci ke strategiím zvládání osobních problémů a k roli supervize v tomto zvládání v České republice a Chorvatsku
Martina Spoustová -
Formy a časoprostorové vzorce mobility osob mezi Prahou a Brnem
Vojtěch Henzl -
Vzorce chování a dovednosti pro zvládání nečekaných situací v českých malých a středních podnicích
Dominik Joza -
Marketingová komunikace ve fitness průmyslu
Kryštof Wetter -
Kvantitativní marketingový výzkum
Jana Andrášiková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka