Bc. Michaela Kadlecová

Master's thesis

Návrh online komunikace vybrané značky

Design of Online Communication of Selected Brand
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje tématu online komunikace značky ABC. První část obsahuje teoretická východiska pro toto téma. Blíže se věnuje pojmům, jako jsou: marketingové komunikace, brandbuilding, online komunikace, nástroje online komunikace, charakteristika B2B trhu a metodika. Praktická část zahrnuje výzkumy, které k tématu byly uskutečněny, odpovídá na výzkumné otázky. V poslední, projektové části …viac
Abstract:
This diploma thesis is about online communication of ABC brand. The first part is theoretical part for this theme. It specificated to concept as marketing communication, brandbuilding, online communication, tools of online communication, charakteristic of B2B market and about methodic of research. Practical part include research, which was created, asks to the research questions. Whole part will take …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kadlecová, Michaela. Návrh online komunikace vybrané značky. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe