Analýza současného produktu na trhu – Petra Tomanová
Petra Tomanová
Bakalářská práce
Analýza současného produktu na trhu
Analysis of the Contemporary Product on the Market
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Analýza současného produktu na trhu je analýza produktu a s ním související další marketingové nástroje za pomoci efektivně provedeného průzkumu mezi stávajícími zákazníky firmy TILL CONSULT a.s. V teoretické části jsou uvedena veškerá teoretická východiska popsána odbornou literaturou. Praktická část se zaměřuje na marketingový výzkum produktu za pomoci elektronického dotazníku …víceAbstract:
The aim of the bachelors thesis "Analysis of the current product on the market " is analysis of the product and additional another marketing tools, effectively carried out through a survey of existing customers of company TILL CONSULT a.s. The theoretical part includes all the theoretical background described by the literature. The practical part focuses on marketing research of product, using an electronic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85594
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Zuzana Čvančarová
- Oponent: Kamila Beňová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová