Srovnání visuálního programování v GIS produktech podle kognitivních dimenzí – Václav KUDĚLKA
Václav KUDĚLKA
Bachelor's thesis
Srovnání visuálního programování v GIS produktech podle kognitivních dimenzí
COMPARISON OF VISUAL PROGRAMMING IN GIS PRODUCTS ACCORDING TO COGNITIVE DIMENSIONS
Anotácia:
Cílem práce je zhodnotit visuální programování ve vybraných GIS produktech. Srovnání je provedeno podle Dotazníku kognitvních dimenzí vytvořeného Thomasem R. G. Greenem a Allanem F. Blackwellem. K tomuto srovnání byly vytvořeny ukázkové dataflow diagramy. Pro porovnání výstupů z Dotazníku kognitivních dimenzí bylo provedeno i testování metodou Eye - Tracking.Abstract:
The aim is to assess visual programming in selected GIS products. The comparison is done by questionnaire kognitvních dimension created by Thomas RG Green and Allan F. Blackwell. This comparison was made ??sample dataflow diagrams. To compare the outcomes of cognitive dimensions questionnaire was carried out and the test method Eye - Tracking.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2013
Zverejniť od: 22. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Zdena Dobešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUDĚLKA, Václav. Srovnání visuálního programování v GIS produktech podle kognitivních dimenzí. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Geography / Geoinformatics and Geography
Práce na příbuzné téma
-
Použití metody Eye Tracking ve vizuálním marketingu
Stanislav Mudra -
Experimentální eye-tracking analýza vybraných vizuálních prvků společnosti Alensa, s.r.o.
Eva Kupcová -
Studie (účinnosti) product placementu v online hrách s využitím eye trackingu
Alice Paštiková -
HODNOCENÍ PROPAGAČNÍCH TRHACÍCH MAP MĚST METODOU EYE-TRACKING
Nikola SELNÍKOVÁ -
Eye tracking v marketingové komunikaci: Analýza nabídek bankovních produktů
Tomáš Paďour
Názov
Vložil
Vložené
Práva