Pozice luxusních módních značek na českém trhu – Bc. Denisa Krejčíková
Bc. Denisa Krejčíková
Master's thesis
Pozice luxusních módních značek na českém trhu
Position of luxury fashion brands on the Czech market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou tržního postavení českých luxusních módních značek v porovnání se zahraničními luxusními značkami na českém trhu. Analýza je prováděna na vzorku vybraných značek Louis Vuitton, Dior, Klára Nademlýnská a Beata Rajská. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá problematikou konkurence, konkurenčních strategií a …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the market position of Czech luxury fashion brands in comparison to foreign luxury fashion brands. The analysis is performed on a sample of four selected brands Louis Vuitton, Dior, Klára Nademlýnská and Beata Rajská. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the problems of competition, competitive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Zverejniť od: 9. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejčíková, Denisa. Pozice luxusních módních značek na českém trhu. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Alena Csölleiová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
Jakub Bůšek
Názov
Vložil
Vložené
Práva