Pavel Vítek
Bakalářská práce
Web 2.0
Web 2.0
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá trendem Web 2.0. Definuje co tento trend znamená a předkládá charakteristické rysy, kterými se odlišuje : změna přístupu v komunikaci, otevřenost obsahu, web tvořený uživateli, reputační systémy, nástup webových aplikací. Přibližuje technologické zázemí služeb a jejich fungování, především tedy AJAX, Adobe Flex, Silverlight. Poukazuje na projekty, které stály na počátku vzniku …víceAbstract:
The Bachelor's Thesis is concerned with Web 2.0 phenomenon. It defines meaning of this phenomenon and submits its features and characteristics : change in comunication system, freedom of content editing, content created mostly by its users, reputation systems, conversions of desktop applications to web services. It concentrates on technology background of web services, particularly AJAX, Adobe Flex …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/12094
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2009
- Vedoucí: Daniel Rydzi
- Oponent: Martin Šindelář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/12094
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
The Comparative Analysis of On-Page and Off-Page Search Engine Optimization Methods on Website Rankings and Business Outcomes
Kundan Verma -
Search Engine Optimization (SEO)
Vojtěch Kochta -
The Impact of Search Engine Optimization (SEO) on Online Sales in the Retail Industry
Vishal Vikramsingh Vaghela -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský