Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond – Ing. Nijat Alizada, BA
Ing. Nijat Alizada, BA
Diplomová práce
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Anotace:
Cílem práce je prozkoumat vztah mezi SEO a online retargetingem a jejich vliv na nákupní záměr a vnímání otázek ochrany soukromí a také zhodnocení toho, jak reklama na sociálních sítích, zejména vystavení opakovaným marketingovým sdělením online, ovlivňuje nákupní chování v internetovém obchodě. ve střední Evropě, konkrétně v Maďarsku. Studie zvolila smíšenou metodu vzorkování. Primární data byla shromážděna …víceAbstract:
The aim of the thesis is to investigate the relation between SEO and online retargeting and their impact on purchase intent and perception of privacy issues as well as the evaluation of how social media advertising, namely exposure to recurrent marketing messages online, influences online shop purchase behavior in Central Europe, specifically in Hungary.The study adopted a mixed sampling method. The …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w5ydu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ALIZADA, Nijat. \textit{Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond} [online]. Brno, 2022 [cit. 2023-09-22]. Dostupné z: https://theses.cz/id/8wexde/. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. Vedoucí práce Ing. Dušan Mladenovi$\backslash$'c, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Search Engine Optimization
Jan Bambas -
Search Engine Optimization
Michal Panec -
A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop "Astra Model"
Filip Bartoš -
Search Engine Optimization in Different Stages of Web www.one-core.com Life Cycle
Klára Žáková -
Nekalé praktiky v Search Engine Optimization
Martin Vlčko -
Search Engine Optimization (SEO optimalizace)\nl{}
Roman PEČEK -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický