Rizikové faktory učitelské profese a jejich nárůst vlivem pandemie Covid-19 – Helena KRATINOVÁ
Helena KRATINOVÁ
Bakalářská práce
Rizikové faktory učitelské profese a jejich nárůst vlivem pandemie Covid-19
Risk factors for the teaching profession and their increase due to the COVID-19 pandemic
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma rizikové faktory učitelské profese a jejich nárůst vlivem pandemie Covid-19. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická, kde se nejdříve zaměřuji na Covid-19, dále na distanční výuku, roli učitele a s ní spojené rizikové faktory a v poslední kapitole se zabývám pojmem psychohygiena. Po té následuje výzkumná část. Výzkum byl realizován formou rozhovorů …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the risk factors of the teaching profession and their increase due to the pandemic Covid-19. The thesis is divided into two parts. The first part is theoretical, where I first focus on Covid-19, then on distance learning, the role of the teacher and the associated risk factors, and in the last chapter I discuss the concept of psychohygiene. This is followed by the …víceKlíčová slova
Pandemie Covid-19 učitel vyučování distanční výuka stres syndrom vyhoření psychohygiena
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRATINOVÁ, Helena. Rizikové faktory učitelské profese a jejich nárůst vlivem pandemie Covid-19. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika - specializace Prevence sociálně patologických jevů
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů na školách pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v období pandemie Covid-19
Gabriela MARTINÍKOVÁ -
Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů na školách pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v období pandemie Covid-19
Gabriela MARTINÍKOVÁ -
Syndrom vyhoření v profesi učitele
Olga Poláková -
Syndrom vyhoření v profesi učitele
Gabriela Kaucká -
Učitelovo pojetí psychohygieny žáka na 2. stupni ZŠ
Eva Lapešová -
Distanční výuka TV a obezita v době pandemie COVID-19 pohledem učitelů na 1. stupni
Barbora Bohuslava Ulrychová -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Dopad pandemie Covid-19 na výkon profese učitele
Veronika Prokopová
Název
Vložil
Vloženo
Práva