The impact of digitalization on product launch process in the B2B market for small and medium-size enterprises – Alexander Salmen
Alexander Salmen
Disertační práce
The impact of digitalization on product launch process in the B2B market for small and medium-size enterprises
DOPAD DIGITALIZACE NA PROCES UVEDENÍ PRODUKTU NA B2B TRH PRO MALÉ A STŘEDNÍ FIRMY
Anotace:
Studie odhaluje význam inovace pro finanční výkonost firem. Zavedení nového produktu na trh je poslední fází inovačního procesu, kdy je nový produkt představen trhu. Dřívější studie ukazují, že tato fáze je nejkritičtějším krokem procesu. V případě, že je většina inovačních projektů neúspěšných, tak kroky vedoucí ke zvýšení úspěchu při zavádění nového produktu na trh by měly být maximálně podporovány …víceAbstract:
Objectives: The main obective of the dissertation is to reveal the input that digitalization has on the new product launch phase of SME in several production sectors. Can the right digitalization measures increase the success of the product launch phase? Which digitalization measures or tools have the strongest input? How is their way of functioning towards new product performance? Innovation is recognized …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Oponent: Jana Turčínková, doc. Ing., Ph.D., Elenica Pjero, PhD., Josef Zelenka, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SALMEN, Alexander. \textit{The impact of digitalization on product launch process in the B2B market for small and medium-size enterprises}. Online. Disertační práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/7f2y8j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Mendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
Karolína Jandová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová -
Uvedení nového produktu na trh
Jiří Zelenka -
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
Nikola Bravencová -
Zavedenie nového produktu na trh
Jozef Kontuľ