Bc. Veronika Krajčová

Diplomová práce

Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh

Marketing mix proposal for a market launch of a new product
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice využití jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti Bochemie wood care s.r.o. Cílem diplomové práce je návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu pod značkou Bochemit na český a slovenský trh. Ke zpracování diplomové práce jsou využita sekundární data z veřejně dostupných zdrojů a z interních zdrojů firmy ke zhodnocení dosavadního nastavení …více
Abstract:
This master thesis deals with the issue of the application of individual marketing mix tools within the company Bochemie wood care s.r.o. The aim of this thesis is to design a marketing mix for the launch of a new product under the brand Bochemit into the Czech and Slovak markets. The thesis uses secondary data from publicly available sources and from internal company sources to evaluate the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/wttje/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vlastimila Kašparcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management