Alexander Salmen

Disertační práce

The impact of digitalization on product launch process in the B2B market for small and medium-size enterprises

DOPAD DIGITALIZACE NA PROCES UVEDENÍ PRODUKTU NA B2B TRH PRO MALÉ A STŘEDNÍ FIRMY
Anotace:
Studie odhaluje význam inovace pro finanční výkonost firem. Zavedení nového produktu na trh je poslední fází inovačního procesu, kdy je nový produkt představen trhu. Dřívější studie ukazují, že tato fáze je nejkritičtějším krokem procesu. V případě, že je většina inovačních projektů neúspěšných, tak kroky vedoucí ke zvýšení úspěchu při zavádění nového produktu na trh by měly být maximálně podporovány …více
Abstract:
Objectives: The main obective of the dissertation is to reveal the input that digitalization has on the new product launch phase of SME in several production sectors. Can the right digitalization measures increase the success of the product launch phase? Which digitalization measures or tools have the strongest input? How is their way of functioning towards new product performance? Innovation is recognized …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
  • Oponent: Jana Turčínková, doc. Ing., Ph.D., Elenica Pjero, PhD., Josef Zelenka, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management