Trendy v elektronickém obchodování B2C – Pavlína PLEVKOVÁ
Pavlína PLEVKOVÁ
Bakalářská práce
Trendy v elektronickém obchodování B2C
Trends in B2C e-commerce
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá trendy v elektronickém obchodování na B2C trhu. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem bakalářské práce je představit současné trendy v oblasti e-commerce na B2C trhu. Práce je zaměřena na zákazníky i podnikatele a to hlavně v odvětví služeb. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako e-commerce a e-shop. Druhá část teoretické kapitoly řeší konkrétní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with trends in e-commerce in the B2C market. It is divided into theoretical and practical part. The aim of the bachelor thesis is to present current trends in e-commerce in the B2C market. The work is focused on customers and entrepreneurs, especially in the service sector. The theoretical part defines the basic concepts such as e-commerce and e-shop. The second part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLEVKOVÁ, Pavlína. Trendy v elektronickém obchodování B2C. Cheb, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová -
Inovativní logistická řešení spojená s vývojem e-commerce
Karel Juklíček -
Optimalizace UX e-commerce projektů vybraného segmentu
Michal Hromek -
The Development and Influence of Internet Trade On the Economy
Haolun Li -
Rozvoj e-commerce B2C v České republice
Bohuslav SOBOTKA -
Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu v rámci obchodního modelu B2C
Karel Růžička -
Případová studie implementace e-shopu v rámci modelu elektronického obchodování B2C
Karel Růžička -
Přeshraniční elektronické obchodování B2C
Jan REITMAIER