Martin Henčl

Master's thesis

Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli

Czech consumers' perception of the BMW car brand
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním německé automobilové značky BMW českými spotřebiteli. V první části této diplomové práce se autor věnuje teorii. Autor provedl literární rešerši z ověřených zdrojů, kde popsal teorii značky. Došlo k přiblížení co značka znamená jako pojem, jaké jsou náležitosti značky a také přiblížil z teoretického hlediska, co znamená povědomí o značce. Je zde také zmíněna …more
Abstract:
This thesis deals with the perception of the German car brand BMW by Czech consumers. In the first part of this thesis the author deals with the theory. The author conducted a literature search from verified sources to describe the brand theory. There was an approach to what brand means as a concept, what are the essentials of a brand and also approached from a theoretical point of view what brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2023
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89262