Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli – Martin Henčl
Martin Henčl
Master's thesis
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
Czech consumers' perception of the BMW car brand
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním německé automobilové značky BMW českými spotřebiteli. V první části této diplomové práce se autor věnuje teorii. Autor provedl literární rešerši z ověřených zdrojů, kde popsal teorii značky. Došlo k přiblížení co značka znamená jako pojem, jaké jsou náležitosti značky a také přiblížil z teoretického hlediska, co znamená povědomí o značce. Je zde také zmíněna …moreAbstract:
This thesis deals with the perception of the German car brand BMW by Czech consumers. In the first part of this thesis the author deals with the theory. The author conducted a literature search from verified sources to describe the brand theory. There was an approach to what brand means as a concept, what are the essentials of a brand and also approached from a theoretical point of view what brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89262
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2023
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
Chunping He -
Konkurence v energetice a dopady na českého spotřebitele
Kristýna Žejšková -
Mezibankovní konkurence a její a dopady na spotřebitele bankovních služeb
Tomáš Hrbek -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
Adam Kozák -
Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW
Tereza Petrová -
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
Miloš Šolc