Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli – Martin Henčl
Martin Henčl
Diplomová práce
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
Czech consumers' perception of the BMW car brand
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním německé automobilové značky BMW českými spotřebiteli. V první části této diplomové práce se autor věnuje teorii. Autor provedl literární rešerši z ověřených zdrojů, kde popsal teorii značky. Došlo k přiblížení co značka znamená jako pojem, jaké jsou náležitosti značky a také přiblížil z teoretického hlediska, co znamená povědomí o značce. Je zde také zmíněna …víceAbstract:
This thesis deals with the perception of the German car brand BMW by Czech consumers. In the first part of this thesis the author deals with the theory. The author conducted a literature search from verified sources to describe the brand theory. There was an approach to what brand means as a concept, what are the essentials of a brand and also approached from a theoretical point of view what brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89262
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
Chunping He -
Konkurence v energetice a dopady na českého spotřebitele
Kristýna Žejšková -
Mezibankovní konkurence a její a dopady na spotřebitele bankovních služeb
Tomáš Hrbek -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
Adam Kozák -
Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW
Tereza Petrová -
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
Miloš Šolc