Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani – Bc. Lucie Kutzendörferová
Bc. Lucie Kutzendörferová
Master's thesis
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Viral marketing and its application in communication campaigns
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá neustále se rozvíjejícím, moderním druhem internetového marketingu- tzv. virálním marketingem. Zabývá se jeho původem, jaké jsou jeho možnosti, výhody, nevýhody a jiné. Další blok teoretické části je věnován sociálním sítím, které jsou v dnešní době velmi aktuální. Pojednává, co mají společného s marketingem a také je zde rozebrána nejrozšířenější sociální síť- Facebook …moreAbstract:
This diploma thesis deals with continual development of a kind of internet marketing – so called viral marketing. It looks into its origin, its possibilities, advantages, disadvantages etc. One part of the theoretical thesis is devoted to social networks, which are very current these days. It explains what these social networks have in common with marketing and it even mentions the most popular one …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qrivt/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook
Marika Secká -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Thi Ngoc Diep Nguyen -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Jiří Voříšek -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin