Bc. Lucie Kutzendörferová

Master's thesis

Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani

Viral marketing and its application in communication campaigns
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá neustále se rozvíjejícím, moderním druhem internetového marketingu- tzv. virálním marketingem. Zabývá se jeho původem, jaké jsou jeho možnosti, výhody, nevýhody a jiné. Další blok teoretické části je věnován sociálním sítím, které jsou v dnešní době velmi aktuální. Pojednává, co mají společného s marketingem a také je zde rozebrána nejrozšířenější sociální síť- Facebook …more
Abstract:
This diploma thesis deals with continual development of a kind of internet marketing – so called viral marketing. It looks into its origin, its possibilities, advantages, disadvantages etc. One part of the theoretical thesis is devoted to social networks, which are very current these days. It explains what these social networks have in common with marketing and it even mentions the most popular one …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication