Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí – Jessica Nováčková
Jessica Nováčková
Bakalářská práce
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
New trends of marketing communication in the on-line environment
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice trendů na sociálních sítích a zaujetí Generace Z značkou pomocí správných kanálů, formátů a obsahu komunikace na sociálních sítích. Práce nejprve vysvětluje trend obecně, jeho definici, vznik a prognózování. Dále se věnuje sociálním sítím a značce na sociálních sítích a následně rozebírá trendy na sociálních sítích, jejich význam, konkrétní příklady a jejich …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on social media trends and engaging Generation Z by the brand through the right channels, formats and content of social media communication. First the thesis explains the trend in general, its definition, emergence and forecasting. It then discusses social media and branding on social media and then it describes social media trends, their importance, specific examples and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Generation Z buying behavior in fashion industry
Yelyzaveta Vasylieva -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová