Bc. Aneta Fišáková

Bachelor's thesis

Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti

The competition analysis on the retail market in selected area
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat konkurenci na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti. V literární rešerši byla použita relevantní odborná literatura a též relevantní internetové zdroje (např. Google Books). Pro naplnění cíle práce byly použity následující metody: Analýza konkurence, SWOT analýza, Strategické mapy a další. Na základě vyhodnocení těchto analýz bylo zjištěno, že sledovaná maloobchodní …more
Abstract:
The main aim of this paper is to analyse the competition on the retail market in selected area. Relevant scientific literature and also relevant internet sources (e.g. Google Books) have been during the literature review writing. The following methods have been used to achieve the aim of this paper: SWOT analysis, Analysis of Competition, Strategic maps analysis etc.). Based on these analyses was founded …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2015
  • Supervisor: Ing. Marta Hortová
  • Reader: Ing. Josef Medek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management