Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Bc. Aneta Fišáková
Bc. Aneta Fišáková
Bachelor's thesis
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
The competition analysis on the retail market in selected area
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat konkurenci na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti. V literární rešerši byla použita relevantní odborná literatura a též relevantní internetové zdroje (např. Google Books). Pro naplnění cíle práce byly použity následující metody: Analýza konkurence, SWOT analýza, Strategické mapy a další. Na základě vyhodnocení těchto analýz bylo zjištěno, že sledovaná maloobchodní …moreAbstract:
The main aim of this paper is to analyse the competition on the retail market in selected area. Relevant scientific literature and also relevant internet sources (e.g. Google Books) have been during the literature review writing. The following methods have been used to achieve the aim of this paper: SWOT analysis, Analysis of Competition, Strategic maps analysis etc.). Based on these analyses was founded …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ss1hj/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2015
- Supervisor: Ing. Marta Hortová
- Reader: Ing. Josef Medek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIŠÁKOVÁ, Aneta. \textit{Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/7fwb3c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
František Káš -
Analýza konkurence na trhu elektro prodejen
Antonín Bártek -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Silvie Bartáková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Edita Tošnerová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Žaneta Kolesová -
Analýza prodejní sítě konkurence Škoda Auto na irském trhu
Hynek Bárta -
Analýza konkurence prodejny se satelitní technikou
Aleš Kubínek -
Analýza konkurence prodejny akvaristických potřeb
Radka Janíková