Vztah starších žen k vlastnímu tělu – Bc. Andrea Novosadová
Bc. Andrea Novosadová
Bakalářská práce
Vztah starších žen k vlastnímu tělu
Relation of older women to self body
Anotace:
Kvalitativní studie, která se zabývá vztahem žen k vlastnímu tělu a tělesnosti. Důraz je kladen na prožívání tělesnosti a aktuálních tělesných změn u žen staršího středního věku. Výzkumná část prostřednictvím kvalitativní analýzy rozhovorů identifikuje základní témata, která se u žen v tomto vývojovém období při prožívání vlastního těla objevují. Teoretická část se věnuje odpovídajícím oblastem a tématům …víceAbstract:
Qualitative study, which deals with the attitude of women to own body and physicality. It focuses on older women´s experience of the physicality and their actual corporal changes. Research part is based on qualitative analysis of interviews identifying main themes of the experience of physicality which emerge in this women´s developmental stage. Theoretical part deals with relevant areas, topics and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nsve9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Sedláček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Tělesné sebepojetí u žáků 2.stupně ZŠ
Daniela PREMUSOVÁ -
Tělesné sebepojetí adolescentů
Marie KÖRNEROVÁ -
Vliv intervence tanečně-pohybové terapie na tělesné sebepojetí zúčastněných žen
Anna BROŽOVÁ -
Tělesné sebepojetí žen v době mediálně konstruované reality
Aneta KLUSÁKOVÁ -
Ideál krásy jako faktor ovlivňující tělesné sebepojetí dívek madšího školního věku
Veronika Kubíčková -
Vliv reklamy na tělesné sebepojetí u mužů
Anna Židlíková -
Tělesné sebepojetí napříč generacemi u žen
Anna UREŠOVÁ -
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim