Bc. Lukáš Eliaš
Master's thesis
České politické strany na Facebooku
Czech political parties on Facebook
Abstract:
Diplomová práce „České politické strany na Facebooku“ se zaměřuje na aktivitu českých politických stran na Facebooku v období voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Teoretická část je zaměřena na představení základních pojmů, které se s výzkumem pojí. V následující metodologické části autor představuje výzkumné metody, které v diplomové práci využívá. Součástí metodologické části …moreAbstract:
The diploma thesis "Czech Political Parties on Facebook" focuses on the activity of Czech political parties on Facebook during the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic. The theoretical part is focused on introducing basic concepts that are related to research. In the following methodological part, the author presents the research methods used in the diploma thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/af23p/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Jiří Stodola, PhD.
- Reader: RNDr. Michal Černý
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Problematika volebního chování a politický marketing
Zbyněk Římal