Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy ) – Bc. Martin Štancl
Bc. Martin Štancl
Master's thesis
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Business and effective business management in the company xy (possible foreign business management)
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením postupu na zefektivnění řízení obchodní činnosti v mezinárodním obchodě. Práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická, ve které je teoreticky popsaná tvorba produktu, důvody a rizika vstupu na zahraniční trhy, marketingová analýza zahraničního trhu, sestavení strategie a řízení obchodu. V praktické části, která je opřená o teoretickou část, je konkrétní …moreAbstract:
This diploma thesis deal with create process to make more efficient business management in international trade. The thesis consists of two parts. The first part is theoretical, where is theoretically described creation of a new product, the reasons and risks of entering foreign markets, marketing analysis of the foreign market, build strategy and business management. In practical part, which is based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fm1ps/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Patricia Jakešová
- Reader: JUDr. Josef Novák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTANCL, Martin. \textit{Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/7g53ft/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie nové produktové řady
Martin Machala -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Analýza marketingové strategie produktové řady Ibalgin
Tadeáš Laube -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh
Barbora Holanová -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie produktové řady
Monika Ježkova -
Marketingová strategie produktové řady
Monika Kratochvílová