Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy ) – Bc. Martin Štancl
Bc. Martin Štancl
Diplomová práce
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Business and effective business management in the company xy (possible foreign business management)
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením postupu na zefektivnění řízení obchodní činnosti v mezinárodním obchodě. Práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická, ve které je teoreticky popsaná tvorba produktu, důvody a rizika vstupu na zahraniční trhy, marketingová analýza zahraničního trhu, sestavení strategie a řízení obchodu. V praktické části, která je opřená o teoretickou část, je konkrétní …víceAbstract:
This diploma thesis deal with create process to make more efficient business management in international trade. The thesis consists of two parts. The first part is theoretical, where is theoretically described creation of a new product, the reasons and risks of entering foreign markets, marketing analysis of the foreign market, build strategy and business management. In practical part, which is based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fm1ps/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
- Oponent: JUDr. Josef Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie nové produktové řady
Martin Machala -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Analýza marketingové strategie produktové řady Ibalgin
Tadeáš Laube -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh
Barbora Holanová -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie produktové řady
Monika Ježkova -
Marketingová strategie produktové řady
Monika Kratochvílová