Theses 

Marketing Management and Marketing planning – Ing. Daria Komleva

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance

Ing. Daria Komleva

Diplomová práce

Marketing Management and Marketing planning

Marketing Management and Marketing planning

Abstract: Diploma thesis is dedicated to management and planning with the main focus on marketing. Interest in marketing is increasing as many companies understand that marketing is a key to the successful operating. The theoretical part presents the main aspects of management and planning, explains the basic terms of strategic and operational planning. Practical part is dedicated to the analysis of “Ocean” company, its objectives, management and planning processes.

Keywords: Management, planning, marketing, sales, strategy, SWOT analysis, PESTLE analysis, Porter’s 5 forces, marketing mix, power of suppliers, power of buyers, threat of substitute products, threat of new entrants, target customer.

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 27. 6. 2019 05:18, 26. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz