Analýza konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Zlíntour trips ve Zlíně – Bc. Hana KULÍSKOVÁ
Bc. Hana KULÍSKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Zlíntour trips ve Zlíně
The competitive analysis of Zlíntour trips travel agency in Zlín
Anotace:
Moje bakalářská práce {\clqq}Analýza konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Zlíntour trips ve Zlíně`` je zaměřena na zjištění konkurenčního postavení cestovní kanceláře na trhu a návrhu jak zlepšit toto postavení. Vypracovaná SWOT analýza ukazuje silné a slabé stránky, které působí na samotný chod cestovní kanceláře a identifikuje možné příležitosti a hrozby v okolním prostředí. Uskutečnila jsem …víceAbstract:
This Bachelor{\crq}s work {\clqq}The competitive analysis of Zlíntour trips travel agency in Zlín`` is aimed at findings of standing of competitive travel agencies in Zlín and the suggestion how to improve standing of Zlíntrour trips travel agency. My SWOT analysis shows the strengths, weeaknesses, threats and opportunities of the travel agency. Then I made analysis of the other travel agencies in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4699
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KULÍSKOVÁ, Hana. \textit{Analýza konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Zlíntour trips ve Zlíně}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/7gakxt/.
Jak správně citovat práci
KULÍSKOVÁ, Hana. Analýza konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Zlíntour trips ve Zlíně. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 12. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Eva Pospíšilová -
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
Martin Lenfeld -
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Michal Pirč -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě
Veronika Ščipáková -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Klára Blechová -
Konkurence a konkurenční prostředí vybrané firmy
Sára Křiklanová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Dominika Ješová