Monika Mošová

Bakalářská práce

Statistické metody v marketingovém výzkumu

Statistical methods in marketing research
Anotace:
Tato práce se zabývá statistickými metodami v marketingovém výzkumu, které se využívají zejména pro vyhodnocování dotazníkových šetření. Na začátku práce je krátce popsán proces marketingového výzkumu a jeho druhy. Další kapitola je věnována datům, poté přichází na řadu jejich analyzování, které je rozděleno do dvou hlavních částí: Jednorozměrná analýza dat a Dvourozměrná analýza dat. Tyto kapitoly …více
Abstract:
This thesis deals with statistical methods in marketing research that are used especially for evaluating survey research. At the beginning of the thesis we shortly describe a marketing research process. Next chapter deals with data, afterwards we focus in two chapters on their analyzing. These chapters are Univariate data analysis and Bivariate data analysis and include brief theoretical descriptions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
  • Vedoucí: Jiří Vild
  • Oponent: Adam Čabla

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29396