Statistické metody v marketingovém výzkumu – Monika Mošová
Monika Mošová
Bakalářská práce
Statistické metody v marketingovém výzkumu
Statistical methods in marketing research
Anotace:
Tato práce se zabývá statistickými metodami v marketingovém výzkumu, které se využívají zejména pro vyhodnocování dotazníkových šetření. Na začátku práce je krátce popsán proces marketingového výzkumu a jeho druhy. Další kapitola je věnována datům, poté přichází na řadu jejich analyzování, které je rozděleno do dvou hlavních částí: Jednorozměrná analýza dat a Dvourozměrná analýza dat. Tyto kapitoly …víceAbstract:
This thesis deals with statistical methods in marketing research that are used especially for evaluating survey research. At the beginning of the thesis we shortly describe a marketing research process. Next chapter deals with data, afterwards we focus in two chapters on their analyzing. These chapters are Univariate data analysis and Bivariate data analysis and include brief theoretical descriptions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29396
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
- Vedoucí: Jiří Vild
- Oponent: Adam Čabla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29396
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika a ekonometrie
Práce na příbuzné téma
-
Smíšené modely pro analýzu dat v medicínském výzkumu
Lucie Nekvindová -
Pokročilé metody analýzy kompozičních dat
Julie JERÓNIMO DE SOUSA -
Funkcionální analýza dat užitím Bayesových prostorů
Ivana PAVLŮ -
Spektrální analýza dat z optického měření topografie povrchů materiálů
Jaromír Zavadil -
Analýza závislosti dat z personálních průzkumů v podniku
Zuzana Mokrenová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Product, Marketing research and Development of “Vinylook” mobile application
Jana Ljubinkovic