Vojtěch Mikula

Bakalářská práce

Marketingová strategie SOMA pro vstup na nové trhy

SOMA Engineering marketing strategy for entrance into new markets
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza odvětví a vytvoření marketingové strategie pro vstup na rumunský polygrafický trh. Teoretická část práce se zabývá tématem obecně, praktická část přináší autorův návrh řešení.
Abstract:
The main aim of the thesis is to analyse the branch and create a marketing strategy for entering into the Romanian printing market.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2009
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Petr Blaško

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/9747