Vojtěch Mikula

Bachelor's thesis

Marketingová strategie SOMA pro vstup na nové trhy

SOMA Engineering marketing strategy for entrance into new markets
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza odvětví a vytvoření marketingové strategie pro vstup na rumunský polygrafický trh. Teoretická část práce se zabývá tématem obecně, praktická část přináší autorův návrh řešení.
Abstract:
The main aim of the thesis is to analyse the branch and create a marketing strategy for entering into the Romanian printing market.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 1. 2009
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Petr Blaško

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/9747