Solution Selling in Contemporary Business Practice – Taras Moskalenko
Taras Moskalenko
Diplomová práce
Solution Selling in Contemporary Business Practice
Řešení Prodej v současné obchodní praxe
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na filosofii řešení prodeje obecně, její problémy, implementaci a principy zvláště. Také pokrývá témata prodejní funkce ve společnosti, prodejní pracovní síly a přidružených problémů s najímáním a rozlišováním mezi prodejními pozicemi, teoretické pozadí řešení prodeje a diskuzi o jeho tématičnosti a schopnosti cílit potřeby moderního ekonomického prostředí. Empirická …víceAbstract:
This master thesis focuses on the issue of practical implementation of Solution Selling philosophy in general and of its principles in particular. It also covers topics of the sales function in a company, sales workforce and related problems with hiring and differentiating between sales positions, theoretical background of Solution Selling and discussion about its topicality and ability to address …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39245
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 11. 2013
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Gina Cook
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39245
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Využití technologie AMM pro efektivní řízení procesů prodeje dodávek v energetickém podniku
Jaroslav Bartoš -
Moderní podpora prodeje pomocí mobilních technologií
Michael Žabka -
Cross-selling vo vybranej univerzálnej komerčnej poisťovni (modelový príklad)
Peter Kaňa -
Cross-selling v prodejní politice firmy
Aneta Šimonová -
"Value-added selling" in the service indrustry Marketing strategy of the selected professional conference organizer
Tomáš SÁHA -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Prodej finančních produktů prostřednictvím České pošty, s.p.
Vlasta Kamlarová -
Erving Goffman a premena správania vo verejnom priestore počas pandémie koronavírusu
Alžbeta Ľudmová