Humor e ironía en la publicidad impresa española – Bc. Martin Hoššo
Bc. Martin Hoššo
Diplomová práce
Humor e ironía en la publicidad impresa española
Humour and Irony in Spanish Print Advertising
Abstract:
This thesis deals with the use of humour and irony in the Spanish print advertising. The basis is formed by an analysis of 195 print ads.Abstract:
Diplomová práce pojednává o užití humoru a ironie ve španělské tištěné reklamě. Jádrem práce je analýza 195 reklam, založená především na poznatcích vyložených v úvodní teoretické části.Klíčová slova
humor ironie tištěná reklama španělský tisk humour irony print advertising Spanish press
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/njexk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2012
- Vedoucí: Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Anglicisms in print advertising
Eva MATUŠKOVÁ -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová -
Gender in Advertising
Lenka Adámková -
Printed Chocolate Advertising: Discourse Analysis
Anna Mabbettová -
Humor e ironía en la publicidad impresa española
Martin Hoššo -
Humor und Ironie als Gattungsmerkmale im Kriminalroman Der Brenner und der liebe Gott
Anna Faixová -
Ironie a Humor v románech Frances Burneyové
Dagmar Slováková