Marketingová strategie vstupu firmy na zahraniční trh – Bc. Mariyam Kudaeva
Bc. Mariyam Kudaeva
Master's thesis
Marketingová strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Marketing Strategy Company's entry into a foreign market
Abstract:
Hlavním záměrem práce je objasnit principy fungování mezinárodního obchodu, zejména pak vystihnout klíčové prvky při výběru trhu, na který bude reálná firma expandovat. Prostřednictvím porovnání výsledků situační analýzy Ruské federace a Spojených arabských emirátů rozhodnout, který trh bude pro vstup firmy méně rizikový. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na východiska mezinárodního marketingu …moreAbstract:
The main objective of this work is to explain the principles of international trade, capturing the key elements in the market selection process for real-life business expansion. It is achieved by conducting a situational analysis of the Russian Federation and the United Arab Emirates, and evaluating them in order to determine which of these two markets is less risky to enter. The theoretical section …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f5gwb/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Spojené arabské emiráty: rozvojové indikátory a jejich analýza
Veronika ŠEVČÍKOVÁ -
Státní kapitalismus v Perském zálivu: Spojené arabské emiráty vs. Saúdská Arábie
Aleš Beran -
Kulturní standardy a jejich vliv na obchodní jednání - Spojené Arabské Emiráty
Alena Burgerová -
Spojené arabské emiráty jako destinace cestovního ruchu se zaměřením na Dubaj
Agáta Balíková -
Spojené arabské emiráty. Vnitřní politické, hospodářské aspekty a interakce federace s mezinárodním prostředím.
Iman Kateřina MAZOURKOVÁ -
Spojené arabské emiráty - Vývoj od tradiční kmenové společnosti k modernímu státu
Miloš ČÁSTKA -
Příčiny a dopady normalizace vztahů mezi Izraelem, Spojenými Arabskými Emiráty a Bahrajnem
Alena SLAVÍKOVÁ -
Příčiny a dopady normalizace vztahů mezi Izraelem, Spojenými arabskými emiráty a Bahrajnem
Alena SLAVÍKOVÁ