Bc. Mariyam Kudaeva

Diplomová práce

Marketingová strategie vstupu firmy na zahraniční trh

Marketing Strategy Company's entry into a foreign market
Anotace:
Hlavním záměrem práce je objasnit principy fungování mezinárodního obchodu, zejména pak vystihnout klíčové prvky při výběru trhu, na který bude reálná firma expandovat. Prostřednictvím porovnání výsledků situační analýzy Ruské federace a Spojených arabských emirátů rozhodnout, který trh bude pro vstup firmy méně rizikový. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na východiska mezinárodního marketingu …více
Abstract:
The main objective of this work is to explain the principles of international trade, capturing the key elements in the market selection process for real-life business expansion. It is achieved by conducting a situational analysis of the Russian Federation and the United Arab Emirates, and evaluating them in order to determine which of these two markets is less risky to enter. The theoretical section …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní