Inkluzivní vzdělávání žáků se zaměřením na základní školy v okrese Vyškov – Lucie Bartáková
Lucie Bartáková
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání žáků se zaměřením na základní školy v okrese Vyškov
Inclusive education of pupils focusing on primary schools in the town of Vyškov
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání dětí v základních školách. Teoretická část práce se úvodem zabývá inkluzí obsaženou v literatuře, základními pojmy spojenými s fenoménem inkluze a v závěru se detailně věnuje dělení jednotlivých druhů znevýhodnění, s kterými se inkluzivní žáci potýkají v rámci vzdělávání na základní škole. Praktická část bakalářské práce obsahuje kvalitativní …víceAbstract:
The work focuses on the topic of inclusive education of children from primary schools. The theoretical part of the work with its introduction deals with inclusion contained in literature and basic terms related to the phenomenon of inclusion and - at the conclusion - it pursues in more detail the classification of the individual types of disadvantage which inclusive pupils struggle with during education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartáková, Lucie. Inkluzivní vzdělávání žáků se zaměřením na základní školy v okrese Vyškov. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Žák ze sociálně znevýhodněného prostředí v základní škole
Robin Stavinoha -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Socioekonomické znevýhodnění jako aspekt výchovně vzdělávacího procesu v období distanční výuky na 1. stupni základní školy
Linda Křečková -
Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských škol
Petra Ficencová -
Inkluze ve vzdělávání pohledem pedagogů a žáků
Anna Fantová -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová -
Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga
Eliška Bučková