Využití alternativní a augmentativní komunikace v hudební výchově ve speciální škole – Mgr. Bc. Monika SCHMIDOVÁ
Mgr. Bc. Monika SCHMIDOVÁ
Diplomová práce
Využití alternativní a augmentativní komunikace v hudební výchově ve speciální škole
The use of alternative and augmentative communication in music education in a special schools
Anotace:
V této diplomové práci se věnuji využití alternativní a augmentativní komunikace ve speciální škole, především v hudební výchově. Tato forma komunikace je stěžejní pro interakci s žáky. Hlavním cílem studie je zjistit, zda tato komunikace pomůže žákům ve vyjádření svých pocitů a problémů skrze hudební výchovu. Teoretická část je zaměřena na přiblížení okruhů zabývajících se danou problematikou. Výzkumná …víceAbstract:
In this diploma thesis i focus on utilization of alternative and augmentative communication at special school, in particular during music education. This form of communication is crucial throughout the interaction with pupils. Main objective of the study is to learn if this communication help students in expressing theyr feelings and problems through music education. Theory part is concentrated on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dana Novotná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHMIDOVÁ, Monika. \textit{Využití alternativní a augmentativní komunikace v hudební výchově ve speciální škole}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7h2vl8/.
Jak správně citovat práci
SCHMIDOVÁ, Monika. Využití alternativní a augmentativní komunikace v hudební výchově ve speciální škole. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová